ဝန်ဆောင်မှုခေါင်းစဉ် |
တောင်သူများ၏စိုက်ပျိုးရေးဆိုင်ရာနည်းပညာ အခက်အခဲများကို ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးရန် Call Center ဖွင့်လှစ်ဆောင်ရွက်ခြင်း |
ဝန်ဆောင်မှုရယူရန် အခြေခံလိုအပ် ချက်များသတ်မှတ်ထားခြင်းရှိပါက ဖော်ပြပေးပါရန် |
-မရှိပါ- |
ဝန်ဆောင်ခ |
ဝန်ဆောင်ခပေးဆောင်ရခြင်းမရှိပါ။ |
လိုအပ်သောစာရွက်စာတမ်းများ |
- |
ဝန်ဆောင်မှုပေးသည့် ဌာနအား ဆက်သွယ်ရမည့်လိပ်စာ |
|
ဝန်ဆောင်မှုတည်ရှိသည့်နေရာ |
Call Center ၊ရုံးအမှတ်(၄၃)၊ အဆောင်သစ် စိုက်ပျိုးရေး၊ မွေးမြူရေးနှင့် ဆည်မြောင်းဝန်ကြီးဌာန |
website စာမျက်နှာ |
|
Facebook စာမျက်နှာ |
|
Call Center ဖွင့်လှစ်ဆောင်ရွက်မှုအခြေအနေ ခေတ်မီဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်လာသည်နှင့်အညီ စိုက်ပျိုးရေးနည်းပညာလုပ်ငန်းများကို Media Agricultural Extension Method ဖြစ်သည့် Facebook စာမျက်နှာ (www.facebook.com/ doamoali)နှင့် website www.doa.govmm များပေါ်တွင်လည်း စိုက်ပျိုးရေးနည်းပညာ စာအုပ် စာတမ်းများ၊ ဌာနမှပြဌာန်းထားသော ဥပဒေ၊နည်းဥပဒေများစသည့် သတင်းအချက်အလက်များကို ထည့်သွင်းဖော်ပြဆောင်ရွက်လျှက်ရှိသည့်အပြင် တောင်သူလယ်သမားရုပ်သံကဏ္ဍ Farmer Channel ရုပ်သံလိုင်းတွင်လည်း ထုတ်လွှင့်ပညာပေးလျှက်ရှိပြီး တောင်သူစိုက်ခင်းများတွင် တွေ့ကြုံရသော လယ်ယာသီးနှံပြသနာများကို မေးမြန်းဖြေကြားနိုင်ရန် ၂၀၁၇ ခုနှစ်၊ မတ်လ(၁)ရက်နေ့တွင် Call Center ဖွင့်လှစ်ထားရှိခဲ့ပြီး Hot Line နံပါတ် ၀၁-၂၃၉၉၅၅၅ ဖြင့်လည်းကောင်း၊ ကြိုးဖုန်းနံပါတ် ၀၆၇-၄၁၀၁၃၉ ဖြင့်လည်းကောင်း၊ Viber ဖုန်းနံပါတ်-၀၉-၇၆၄၀၀၀၈၄၁ တို့ဖြင့် ဆက်သွယ်မေးမြန်းနိုင်ပါသည်။ ၂၀၁၇ခုနှစ်၊ မတ်လမှ (၁၅.၉.၂၀၁၇) အထိ Hot Line ဖြင့် မေးမြန်းခြင်း (၂၆၉)ခု၊ Viber ဖြင့် မေးမြန်းခြင်း(၂၄၃)ခု၊ ကြိုးဖုန်းဖြင့်မေးမြန်းခြင်း (၁၄၉)ခုနှင့် Facebook ဖြင့် မေးမြန်းခြင်း (၁၃၅)ခု၊ စုစုပေါင်း (၇၉၆)ခု ဖြေကြားဆောင်ရွက်နိုင်ခဲ့ပါသည်။ |